مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هشدار IOC به چین تایپه برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک پکن

  • کد خبر: ۹۷۷۸۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
هشدار IOC به چین تایپه برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک پکن
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به چین‌تایپه اعلام کرد ورزشکاران این کشور باید در مراسم افتتاحیه المپیک پکن شرکت کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اعلام عدم حضور تیم المپیک چین‌تایپه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، کمیته المپیک این کشور اعلام کرد کمیته بین المللی المپیک (IOC) از آن خواسته است منشور المپیک را رعایت کنند.

کمیته المپیک چین تایپه در بیانیه‌ای گفت که از روز شنبه (۲۹ ژانویه) بار‌ها با IOC تماس گرفته شده تا آن‌ها توضیحات مفصلی درباره معنای منشور المپیک ارائه کنند. IOC از کمیته المپیک هر کشوری خواسته مسئولیت‌های خود را طبق منشور المپیک از جمله حضور در مراسم انجام دهند.

کمیته المپیک چین‌تایپه نگرانی از شیوع کرونا را دلیل عدم حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه اعلام کرده، اما IOC اعلام کرد تدابیر جامع برای شیوع کرونا از سوی کمیته برگزاری بازی‌های زمستانی پکن صورت گرفته است.
کمیته المپیک چین تایپه هم در واکنش به توضیحات IOC گفت که با اعضای کاروان ارتباط برقرار خواهد کرد تا مقدمات حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->