بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

هشدار IOC به چین تایپه برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک پکن

  • کد خبر: ۹۷۷۸۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
هشدار IOC به چین تایپه برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک پکن
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به چین‌تایپه اعلام کرد ورزشکاران این کشور باید در مراسم افتتاحیه المپیک پکن شرکت کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اعلام عدم حضور تیم المپیک چین‌تایپه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، کمیته المپیک این کشور اعلام کرد کمیته بین المللی المپیک (IOC) از آن خواسته است منشور المپیک را رعایت کنند.

کمیته المپیک چین تایپه در بیانیه‌ای گفت که از روز شنبه (۲۹ ژانویه) بار‌ها با IOC تماس گرفته شده تا آن‌ها توضیحات مفصلی درباره معنای منشور المپیک ارائه کنند. IOC از کمیته المپیک هر کشوری خواسته مسئولیت‌های خود را طبق منشور المپیک از جمله حضور در مراسم انجام دهند.

کمیته المپیک چین‌تایپه نگرانی از شیوع کرونا را دلیل عدم حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه اعلام کرده، اما IOC اعلام کرد تدابیر جامع برای شیوع کرونا از سوی کمیته برگزاری بازی‌های زمستانی پکن صورت گرفته است.
کمیته المپیک چین تایپه هم در واکنش به توضیحات IOC گفت که با اعضای کاروان ارتباط برقرار خواهد کرد تا مقدمات حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->